دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

میخواستم زودتر از اینا اپ کنم گفتم رضا هم بیاد اون اپ پایینی رو

ببینه و کیف کنه که ریضا هم دیگه کم پیدا شده،ریضا جون میری دانشگاه داداش؟

خوب هر وقت اومدی برو اون پست پایینیو هم ببین باشه؟؟؟

اپ ایندفعم راجع به

*

*

*

مهرنوشه

بیاین یکم غیبت کنیم

وااااااا،این مهرنوش چرا به راه راست هدایت نشد؟؟؟

چرا زد به سرشو رفت اونور اب

اصلا از همه مهمتر

چرا منو با خودش نبردددددددددددددددد

اخه منم میخواستم بشم خواننده و برم اونور

خوب دیگه غیبت کافیه

مهرنوش جونم متولد مهرماه54هستش

بد و بیراه نگین بهش که خفتون میکنماااااااااا

نه من غلط بکنم بخوام عزیزامو خفه کنم

خوب نظرتونو راجع بهش بگین

من که خیلی دوسش دارم و صداش و ترانه هاش عالین

اینم چندتا عکس ازش

بدو بدو بدو نظر بده

راستی این شوهر داره،بچم دارهمن که باورم نمیشه



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت16:25---24 آبان 1390
سلام

برام جالب بود،خصوصا عکساش توی ایران


arezoo
ساعت23:23---22 آبان 1390
يادگرفتم هيچکس ارزش شکوندن غرورم رو نداره.







یاد گرفتم توی زندگی برای اون که بفهمم چقدر دوستم داره هر روز به یه بهانه ای دلشو بشکونم.



یاد گرفتم گریه ی هیچکس رو باور نکنم.



یاد گرفتم بهش هیچ وقت فرصت جبران ندم.



یاد گرفتم دم از عاشقی بزنم ولی اما از کجا بگم از کی بگم...



می خوام همین جا دلمو بشکونم خوردش کنم تا دیگه عاشق نشه.



تا دیگه کسی رو دوست نداشته باشه.



توی این زمونه کسی نباید احساس تورو بدونه وگرنه اون تورو می شکونه.



می خوام بشم همون آدم قبل کسی که از سنگ بود و دو رو برش دیواری از سکوت و بی تفاوتی...



می خوام تنها باشم...
پاسخ:خوب بشو اجی،چیکارت کنم؟؟؟:D:D:D شوخی کردم:*


mahmood
ساعت13:49---25 مهر 1390
way chi karat mishe manam az sedash khosham miad
پاسخ:اجیمههههههههههه:)


فرحان
ساعت18:23---18 مهر 1390
عزیزم من 13 سالم هست و پسرم اگه خواستی تبادل لینک کنیم

فرحان
ساعت18:22---18 مهر 1390
عزیزم من 13 سالم هست و پسرم اگه خواستی تبادل لینک کنیم

فرحان
ساعت18:21---18 مهر 1390
عزیزم من 13 سالم هست و پسرم اگه خواستی تبادل لینک کنیمپاسخ:باشه داداش کوچولوم،موافقم،اما چند بار میگی؟:؟

barobax_love
ساعت16:00---18 مهر 1390
slm

rastesh ham hast ham nist

nemidoonam taklifam chiye....

kam kam daram naomid misham...
پاسخ:آخی،عسیسم اصلا خودتو ناراحت نکنیا،اصلا ارزش نداره(اینو جدی میگم):*


cholman khan
ساعت15:30---18 مهر 1390
دیوونه؟تو به نظرم جالبی!ای وای !یعنی باحالی دیگه!تو فالیمون هیچ کس مارو درک نکرد!حالا تو دیگه درکم کن!کل حرفم:میشه آیدیت روداشته باشم؟پاسخ::S واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟:D

ریحانه
ساعت13:58---18 مهر 1390
سلااااااااااااااااااااام

وای اپت خیلی خوشگل بود
منم از مهرونش خوشم میااااااااااااااد
مخصوصا همیشه کم میارمت.

گریه فقط مال منه تو اشکاتو حروم نکن

گلم اپم

بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا


ستاره بارون
ساعت8:01---18 مهر 1390
سلام.ممنون بابت مطالب زیباتون.با حضورتون ماروسرافراز کنید.
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان setare baroon و آدرس setare_baroon.LXB.ir لینک نمایید [گل]


بهاره
ساعت7:32---18 مهر 1390
سلام دیوونه

بابا این مهرنوش حالا خیلی خوشکله

وای من ازش بدم میاد فقط صدا داره همین

ممنون بابت آپت
پاسخ:إ،بهاره جون دیگه انقد بی انصاف نباش،خواننده داریم قیافش خوشکله اما صدا نداره،هیشکی محل سگم بهش نمیذاره،مهم صدا و شعره:P که خودتم میگی صداش خوبه،پس نتیجه میگیرم خواننده ی گلیییییییههههههه:*


cholman khan
ساعت21:12---17 مهر 1390
دیوووووووووووووووووووووونه!جدا هستی!این قدر منو دست ننداز!دیوونه!تو که این همه نظر داری!یک کم واسه تبلیغ کن!سواب!داره!پاسخ:اره هستم،اره اینا همشون عشقای منن که میان واسم نظر میذارن،همشونو دوس دارم،راستی ثواب اینجوری مینویسن:D تو هم نمرت شد75/19 :D

اشغال
ساعت20:25---17 مهر 1390
سلام دیووووووووووووونه خوبی؟

من که عاشقه اهنگه قدم قدم مهرنوشم واقعا دیونه است
پاسخ:سلیییییمممم امیرحسین جون تویی؟؟؟:) اره اهنگ قدم قدم عالیه:*


asal
ساعت19:44---17 مهر 1390
salam manam linket kardam man azash kheili badammiyad bebakhshidپاسخ:چه عجب یکی ازش بدش اومد:D خوب هر کی یه نظری داره دیگه

رضا
ساعت19:23---17 مهر 1390
سلام دیووووووووونه.....بدو بدوو بدوووو آپم

محمد
ساعت15:41---17 مهر 1390
هو هو چی چی...
آخ ببخشید داشتم با خودم قطار بازی می کردم حواسم نبود !
اوا دیونه ، این یارو چی چیش بیرونه؟
خودم می دونم کاستش ه ...
بد فکر نکن دیونــــــــــــــــــــه !!!!


محمد
ساعت15:41---17 مهر 1390
هو هو چی چی...

آخ ببخشید داشتم با خودم قطار بازی می کردم حواسم نبود !پاسخ:خوب که قطار بازیم میکنی........سواری چی؟سواریم میری:)):)):)) شوخی کردم بابا:@


barobax_love
ساعت15:33---17 مهر 1390
slm

webet binahayat zibast

be ma ham sar bezani pashimoon nemishi

montazeram
پاسخ:فدات شم،انشالا که زودتر سرعقل بیاد و برگرده،شایدم واسش مشکلی پیش اومده:( وب تو هم خوشمله گلم:*


علی اکبر. ماریاچی
ساعت0:31---17 مهر 1390
سیلام دیووووووووووووووووووووونه
حالت چطوره اول از همه بگو ببینم دماغت چاقه یا نه


راجب مهرنوش جونم بگم که عشقم شعر هاشو برام می خونه و من عاشقشونم.البته شعر هاشو می گم ها.


خولاصه جیگر طلا نگفتی شیطون با مهرنوش چه نسبتی داری ها زود باش بگو 1 2 3 1 2 3 1 2 3



باشه نگو ولی جای خواهری خوب جیگریه منم دوسش دارم البته امیدوارم نفسم این مطلب رو نخونه وگرنه دخلم اومده


بایییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییی جیگر بلا


pedram
ساعت21:57---16 مهر 1390
من یه مدت انقد گوش کردم که حالا حالم از آهنگ جدیداش بهم میخوره اما خودش(که ماشلله مادر بزرگیه)شخصیت خوبی داره
پاسخ:ممنون که اومدی،راستی من یه پدرام میشناسماااااااااا،نکنه خودتی:D


cholman khan
ساعت21:24---16 مهر 1390
گریه نکن!دیووووونه!دوکسته؟پاسخ:چلمن خان چی گفتی:؟ منظورتو نفهمیدم:/

رضا
ساعت20:33---16 مهر 1390
بازم سلاااام
من این مهرنوش رو خیلی دوست دارم
البته خودشو نه ولی آهنگاش و صداش رو دوست دارم
تو که چشمات خیلی قشنگه.....رنگ چشمات خیلی عجیبه....توکه.............
واااااااااااااای اینو تقدیم میکنم به تو دیوووونه قشنگم


رضا
ساعت20:31---16 مهر 1390
بازم سلاااام
من این مهرنوش رو خیلی دوست دارم
البته خودشو نه ولی آهنگاش و صداش رو دوست دارم
تو که چشمات خیلی قشنگه.....رنگ چشمات خیلی عجیبه....توکه.............
واااااااااااااای اینو تقدیم میکنم به تو دیوووونه قشنگم


رضا
ساعت20:30---16 مهر 1390
بازم سلاااام پاسخ:قربون تو برم داداشیییییییی:D کجایی تو؟؟؟؟؟؟؟هر جا باشی موفق باشی جونم:* میسی که اینو به من تقدیم میکنی،منم عاشق مهرنوشم:)

مرضیه جوووووووون
ساعت19:46---16 مهر 1390
سلام آجی جووووووووونم خوفی?ووویییییییی.....
این واقعنی خود مهرنوشه!!!!
وااای خدا شبیه علامت تعجب شدم!!!!!!!!!
این با شال قابل تحمل تره....هی هی هی....
منم دوسش دارم مخصوصا آهنگ
تو که چشمات خیلی قشنگه رنگ چشمات خیلی عجیبه..هووووووووو دیبری دیبری دیبری
اوه این که شد سعید کرمانی!! خیلی توپ بود چون من چیز زیادی ازش نمیدونستم!!!!!

مرسی اجیییییییییییی جونXبوس بوس بوووووووس


مرضیه جوووووووون
ساعت19:44---16 مهر 1390
سلام آجی جووووووووونم خوفی?ووویییییییی.....

این واقعنی خود مهرنوشه!!!!

وااای خدا شبیه علامت تعجب شدم!!!!!!!!!

این با شال قابل تحمل تره....هی هی هی....

منم دوسش دارم مخصوصا آهنگ

تو که چشمات خیلی قشنگه رنگ چشمات خیلی عجیبه..هووووووووو دیبری دیبری دیبری

اوه این که شد سعید کرمانی!! خیلی توپ بود چون من چیز زیادی ازش نمیدونستم!!!!!



مرسی اجیییییییییییی جونXپاسخ:اره اجی،منم وقتی دیدم شبیه علامت تعجب شدم،گذاشتم تا شمام کف کنین:D فدات اجی گلیییییییییی:*:*:*:*:*


محمد
ساعت17:13---16 مهر 1390
آقا من سرقفلی اسم محمد رو خریدم !

همین طور این عکس رو !

چرا بدون اجازه ازش استفاده می کنی؟پاسخ:بابا ما غلط بکنیم داش ممل:D


mohammad
ساعت16:54---16 مهر 1390
salam veb ghashangi dari keyli radife be manam sar bezan mamnon misham
پاسخ:سیلام گل پسر جون،اومدم خیلی خوشمل بود وبت:*


محمد
ساعت15:57---16 مهر 1390
یه عاقل هم که پیدا شده اوردنش دیونه خونه !
این که دیگه عاقل ه !!!!

راستی من کردمت ، یعنی لینکت کردم تو هم منو لینک کن


مدینه
ساعت15:55---16 مهر 1390
جیگرررررر نظر سنجی شرکت نکردیا راستی به من یاد میدی چطوررررررررر جواب نظر بچها رو بدم خداحافظ
پاسخ:فدای تو بشم اجی گلمممممممممم:*:*:*:*:*:*


داتیس
ساعت15:26---16 مهر 1390
مرسی جال بود دیونننننننننه پاسخ:داتیس جون جالب بود نه جال بود:D نمرت شد75/19:D

مصطفی
ساعت14:39---16 مهر 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 مهر 1390برچسب:, ] [ 14:8 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 509
بازدید کل : 209093
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران