دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

 

به به جیجرا چطورین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیلی دوستتون دارم

ببشخید که دیر اومدم جواباتون رو دادم،اخه نبودم رفته بودم خونه دوستم

عید شما هم مبارک دوس جونیای من

به ادم انرژی میدین به جون خودم،اومدم دیدم کلی نظر واسم گذاشتین

خیلی بامعرفتین خیلی خیلی خیلی خیلی.....................

راستی سیلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

یه تصمیم دیگه ای هم که داشتم این بود که میخواستم

.

.

.

.

.

.

لینکامو یه تغییری داخلشون ایجاد کنم

یعنی اینکه میخوام فقط دوس جونیای با مرامم رو نگهشون دارم

که تو لینکام باشن

بعضیا که تو لینکامن اصلا لیاقت ندارن که باشن

من گفتم که من با لینک موافقم هر وبی همه مدلیش

اما فقط باید بامرام باشین

مثل اینایی که الان تو لینکامن

نه اینکه مثل بعضیا فقط میان لینکو ثبت میکنن و یه نظرم میدن

و میرن دیگه پشت سرشونم نیگا نمیکنن

قربونش برم من چه خودشو خوشتیپ کرده،نمیدونه قراره بمیره



نظرات شما عزیزان:

d
ساعت13:58---21 آبان 1390
Raaaaaaaaaaaaast Migge Dg dokhtaaaaaaarre Divooone manam hamgaam ba shahin Rastti In aynnak khaili Bet miad DAOKHmaaaalle Divonne

محمد:-)
ساعت0:13---20 آبان 1390
باز چی کار کرده این پسر دیوووونه؟؟؟؟
ما چرا از دستش آسایش نداریم؟؟؟
اصلا مثل اینکه باید خودم دست به کار شم...
الان می یام تو کارت...


سوگند
ساعت23:42---19 آبان 1390
سلاااااااااااام.کسی خونه نیس؟
من اومدم وبتون هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه ببعی نازی،آآآآآآآااخی.
منم با نظرت موافقم واقعا شرم آوره.برای کسی که این حرفارو نوشته واقعا متاسفم.من اگه جای تو بودم نظرشم پاک میکردم عزیزم.
خوشحال میشم بهم سر بزنی.اگه دوست داشتی دوست بشیم منو بلینک و بعدش خبر بده تا منم بلینکمت.
منتظرم


مهران
ساعت20:27---19 آبان 1390
سلام
شرمنده.آخه چند وقت نبودم
آپت خیلی قشنگ بود
منم آپم
منتظرمااااااااااااااااااااا بازم شرمنده


شاهین
ساعت15:36---19 آبان 1390
سیلااااااااااااااااام پسمل دیوووووونه ببین مردونگی به اونی نیست که تو ش......تته اگه کسی از خانوم ها حرف بزنه دلیل بر این نیست که جنسیت خودشو گم کرده باشه این حرفا ماله 60 سال پیشه
یکم واقع بین باش


محمد:-)
ساعت13:22---19 آبان 1390
اون به زبون روسی بود که نوشته بودم.

حالا این دفه به آلمانی:
Ich habe eine Nachricht

یعنی من آپــــــــــــــــــــــم !!!!
بیا که دوباره کلاغ های خبر چین یه چیزایی گفتن.
البته شاید تکراری باشه ولی ارزش دوباره خوندن رو داره!!!!


cholman khan
ساعت11:17---19 آبان 1390
الان لینکات کم شد؟؟؟خیلی؟!
فارس نیوز:خاطرات یک چلمن آپید!


مرضیه
ساعت1:49---19 آبان 1390
سلامممم آجییییی جووون این کیه????
همین که عکس منو گذاشته و نظریده بهش بگو عکسش و عوض کنه اون دخمله منم
آجی جیگرجوووون
من آپیدم منتظرتم به پسمل دیوووونه هم بگو بیاد
زوریه باید بیاد


لحظه های آرام
ساعت23:32---18 آبان 1390
سلام عسیسم مرسی که به وبم اومدی... من رشته ام نقاشیه خیلی دوس دارم لینکم کنی عسیسم

مرضیهههههه
ساعت23:05---18 آبان 1390
سلامممم....اخخخخ فدات
آجی این لاکس بلاگ دلش کتک می خواد
حالا دارم واسش....راستی جفتشون جواب بله رو دادن اصلا مگه جرات دارن ندن!!!! خودم کشتمشون....
جیگملت خیلی گلی ......ماچچچچچچچچ


شاهین
ساعت19:21---18 آبان 1390
د بدو دیگه مگه باتو نیستم؟؟؟؟؟؟پاسخ:من که24ساعته کانکت نیستم که برادر من،واااااااااااااااا،الان میام:D:P

شاهین
ساعت19:20---18 آبان 1390
سیلااااااااااااااام آجی بدو بدو آپیدمپاسخ:چقد بدومممممم؟؟؟؟؟؟@-)ای بابا خسته شدمممممممم

شاهین
ساعت19:17---18 آبان 1390
سیلااااااااااااااااااام آجی بدو بدو آپم فقط به پا نخوری زمینپاسخ:داش شاهین تو6ماهه دنیا اومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟:B:D:D:D

سرخوش
ساعت18:07---18 آبان 1390
سلام آجی

خوبی ؟ خسته نباشید واقعا!!

الان حدود 8ماهه که آب زاینده رود بسته بوده اون وقت تازه الان میگی چی شده !.........

خوب حالا که خدا رو شکر بازه .......ولی یه زمزمه هایی هست که قراره دوباره (یک ماهه دیگه) بسته شهپاسخ:اخه میدونی اجی سرخوش،،،من ایران بودم واسه همین اطلاع نداشتم:B:D من که تو باغ نبودم،اخیییییییییییییی،منم ناراحت شدم:(:(:(


????
ساعت12:30---18 آبان 1390


محمد:-)
ساعت12:29---18 آبان 1390
Я написал сообщение о теннисе


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


این چی میگه؟


زیاد توجه نکن فقط بیا جواب نظر سنجی رو بده!!!!!


Я люблю тебя Су


پاسخ:ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:)چی میگی؟؟؟/:)باشه توجه نمیکنم،الان میاااااااااممممممممممممممم:D


امیر حسین
ساعت11:23---18 آبان 1390


دلم براي کسي تنگ است که











طلوع عشق را به قلب من هديه مي دهد











دلم براي کسي تنگ است که با زيبايي کلا مش











مرا در عشقش غرق مي کند

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نکنه منظورت همون دختره که قضیش رو تو وبت گفته بودی:D:D:D:D:D:D


cholman khan
ساعت11:22---18 آبان 1390
salam!khob ke chi??alan kare khooobie!fek mikonam!!chon linkat kheyli ziade!

علی
ساعت23:03---17 آبان 1390
سلامممممم

ممنونم که اومدی

ساحل نمی تونه بیاد...فعلا فقط می تونه اپ کنه...

اگه تونست به نت دسترسی پیدا کنه حتماااااااااااااا میاد....

بازم ممنونم که اومدی


sepideh
ساعت21:52---17 آبان 1390
سلام. بدو بییییییییییییییا آآآآآآآآآآآآآآاپممپاسخ:جیجرتوووووووو،الان میام:*:*:*

ناصر
ساعت20:08---17 آبان 1390
عالی بود
پاسخ:باشه:B


شاهین
ساعت20:03---17 آبان 1390
سیلاااااااام آجی از زندگی نا امید شدم
بیشتر از 68 بهم می خوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی انقدر پیرم؟؟؟؟؟


مرضیه
ساعت18:46---17 آبان 1390
میدونی چیه آجی???
من که یه عاشق تهنا شدم ولی حال اون داش ممل و حالا میگیرم
ولی نمیزارم به حال من دچار شی اینارو بگیر:بزن بریم....
.....
بیا دیگه مگه عاشق سیجل و هیدن نشدی!!!
خب قانون جدیدا اینو میگه آقایون فقط میتونن یه زن بگیرن خانوما 4 تا شوهر داشته باشن
بعله میگن اسم اونی که این قانون و تدوین کرده اسمش مرضیه است آره آجی بیا بریم تا این داش مملی این دو تا رو هم نکشته!!!...


mohammad
ساعت18:33---17 آبان 1390
salam bebakhshid nagoftam ap kardam

eyd dokhmal va pesar divone mobarak

aks gosfande ham radif bod

merci


sepideh
ساعت15:14---17 آبان 1390
سلاااااااام. خوفی؟
آخخخخخخخخخخخیییییییی بیچاره گوسفنده دلم براش سوختتتتتتتتت نازی
ولی خیلی خوشتیپه هااااااااااا


مرضیه اوووومد هوراااا
ساعت15:09---17 آبان 1390
سلامممم آجی خشمل مشمل خودم
آخخخخخ بووووووس
آجی!!!!!
من عاشق شدم!!! عاشق این گوسفنده...!
هییییییی کشتیش?????
چرا میگید این شبیه پسمل دیوونه است هان????
نخیرم این عقش منه بگو که نکشتینش!!!
ای خداااا شدم لیلیه تهنا!!!!!!
خیلییییییی ماچ ماچ آجی جیجملکم......بووووس
راستی پسمل دیوونه چطوره.??????
خیلی گلیییییییی ماچچچچچچچچچچچچچچچچچ


امیر حسین
ساعت14:18---17 آبان 1390
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نفهمیدم چی شد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گفتم این دختره دیوووونه است میاد مسخره میکنه


شاهین
ساعت14:06---17 آبان 1390
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآخ

راستی عید توهم مبارک عزیزم


شاهین
ساعت14:02---17 آبان 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااااااام آجی فندق خووووودددددددددممممممم
شطور مطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عینک این گوسفنده منو دربه دره کوچه و خیابون کرده
خووب منم جزوه این بچه با مرام ها هستم یا نه؟؟؟؟؟دووووووست دارم آجی جووووووووووووووووووووووووووووو ووون


barobax_love
ساعت10:10---17 آبان 1390
سلام سلام سلام
آقا زنبیل رو بردارو بیاااااااااااااااااااااااااار که همه جور مطالب جالب و مفید و عکساییکه از دیدنشون خیلی حال میکنی داریم
بیاکه حراج شداااااااااااااااا
4...5تا پستکون جدیده جدیدههههههههه
بدو بیااااااااااا
نظر یادت نره ها!!!!!!!!!!!!راستی تو فیس بوک ما رو پیداکن!دنبال نویسنده جدید هم هستیم!!!!
خواستی بگو حتما!!!!!بدو که منتظرییییییم


نسيبه جون
ساعت9:52---17 آبان 1390
سلام سلام صدتاسلام به روي ماهت خوفي عيدت مبارك اخي چه بامزه شده عسيسم منظورم اين نبود كه ادم وعالمو نبيني منم بامرامم ديگه

امیر حسین
ساعت9:13---17 آبان 1390
سلام دیووووووووووووووووونه خوبی؟
دوما :دشمنت شرمنده
پنجمم:من این اپتو الان دیدم!مطمئنیییییی من اومدم دیدم اپو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
اولا ممنون که منو تو لینکات نگه داشتییییییییییی
سومم:تو کدوم نظرم گفتم تو چییییییی یادم نیست!!!!!!
اخرشم ببین من بلدم بشمارما نیایییی مسخره کنییییی بگی بیسواد:
1234567810...


lovelorn
ساعت8:36---17 آبان 1390
سلام عزیز دل
خوبـــــــــــــی؟
ماکه جزو لینکات باقی میمونیم
عید تو هم مبارک
دوســــــــــــتــــــــــــ ــ دارمــــــــــــــ


بچه مثبت
ساعت1:19---17 آبان 1390
سلام ....


خوبی گلم ... به نظر اشتباه میکنی این بچه خشتیپ که عینک زده میخواد فلنگ ببند و در بره تا قربان سال آینده یا حداقل تا عاشورا تاسوا به همین خاطر تغییر قیافه دادهپاسخ:ایوووووولللللللللل،خیلی جالب بووووووووووود راست میگی:))


hamed
ساعت0:26---17 آبان 1390
سلام دیووووووووووووووووونه جون. خیلی باحال بود. ولی به قول داش محمدمون این پسر دیوووووووونه خیلی خوشچیل افتاده ها.عکسایی که من ازش دارم که خیلی سیاه بود،، نکنه روش با فتوشاپ کار کردین

محمد:-)
ساعت21:19---16 آبان 1390
یووووووووووووووووهوووووووووووو وووووووو

سلامممممممممممممممممممم

دووووووووووووووووووووونه جونم

حالت چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیا من یه آپ کردم حالتو بهتر می کنه!!!!!

:-)
پاسخ:سیلاااااااااااااااااااااام داش مملییییییییی:) شرمنده دیر جواب دادم،الان میام:D


سرخوش
ساعت21:14---16 آبان 1390

عیدتون مباررررررررررررررررررررررررررر رررررک


ادریانا
ساعت20:53---16 آبان 1390
سلام ابجی
چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا دیووووونه ای این چه گوسفندیه دیگه؟؟؟بیچاره عینک بزرگتر براش میذاشتین


محمد:-)
ساعت20:07---16 آبان 1390
به به

عکس پسر دیووونه هم که گذاشتی!!!!

خوب خدارو شکر قربونیش هم کردیم.

فقط بچه ها فردا 6 صبح توی وبلاگ گوشت پخش می کنیم!!! یادتون نره بیاید!!!

آدرس وبلاگم هم که دارید،بیاید تا بی بهره نمونید!

ها ها ها...
پاسخ:هاهاهااااااااااا،باشه حتما میایم خیلی باحالییییییییییییی:D


کمیل
ساعت19:44---16 آبان 1390
سلام عزیز مرسی که اومدی خوشال شدم بازم بیا منتظرم وبتم خیلی با حاله...پاسخ:چاکککررررییییمممم داش کمیللللل،وبت عالیه،وبتو دوس دارم،لعنت بر شیطون لعنتی:B

وحید
ساعت19:13---16 آبان 1390
بورو بابا بوربابا برو بورو بابا بوربابا برو بورو بابا بوربابا برو بورو بابا بوربابا برو بورو بابا بوربابا برو پاسخ::D:D:D:D:P

عطیه
ساعت15:20---16 آبان 1390
hey jijar veblaget aliye khili khogel bood lighat link daram ke bokonam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, ] [ 14:26 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 511
بازدید کل : 209095
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران