دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

واقعا می خوای ببینی؟

عکسش حجابه درست و حسابی نداره ها...  یعنی روسری و مانتو داره ولی یکم روسریش عقبه.

شاید هم راضی نباشه نمی دونم! ولی خدا به من رحم کنه

باشه ببین ولی خواستم بگم گناهش پایه خودت.

دخمل دیووووونه اینم به جبران اون کارت ، همون که دلم رو شکستی!!!  

و الان من فرار می کنم   بای دوستان بای دخمل دیووووووونه

یادت باشه که تقصیر خودت بود. 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اینم عکس:

 

 

 

هاهاها....

هه هه هه....

قیافه خودت رو تو آیینه دیدی ؟

خیلی نمکی شدی؟

هاهاها...

آخ آخ آخ از همه بیشتر حال م...د گرفته شد!!!!  نگا شبیه بز داره نگاه می کنه عکس رو...

دخمل دیووووونه ببخشید. ولی دارم فکر می کنم الان چه حسی داری!!!

هاهاها....

خیلی قیافه هاتون با حال شده...

ببخشید. ولی شوخی با حالی بود....

برو بچ برید نظر بدید..............  زیاد نظر بدید............ بازم نظر بدید................

قربونتون برم که انقدر روی دخمل دیووووونه فوضولی می کنید.

بوسسسسسسسسسسس


نظرات شما عزیزان:

نسيبه
ساعت12:25---15 آبان 1390
سلام من قهرم باهات منو فراموش كردي اي بي معرفت
پاسخ:نه اجی،من غلط بکنم ،اومدم واست توضیح دادم


محمدامین اسدی
ساعت12:35---12 آبان 1390
ن تورو لینکت کردم توهم خواستی منو لینک کن

cholman khan
ساعت15:45---11 آبان 1390
بابا قیرتی!!!!!!!!!!!!!!!!اه!ببخشید غیرتی!!!!!!!!!!!!دمت گرم!!!!!!!
پاسخ:دم تو هم داغغغغغغغغغغ،میبینم که هستی،خوشحال شدم چلمن جوووووون:D


barobax_love
ساعت15:14---10 آبان 1390
سلام اگه دنبال عکسای جالب و ولپیپرهای دیدنی و تصاویر از ماشین های عبور موقت و مطالب جالب میگردی ازت دعوت میکنم که به وب ما بیای و از مطالب لذت ببری
بدو بیاااااااااااااااااا که منتظرتییییییییییییییمممممممممم ممممممممممممممم


شاهین
ساعت14:22---10 آبان 1390
بیااا 2باره آپ کردمممممم

مهسا
ساعت23:41---9 آبان 1390
سلامممم گلم
بدو که من آپم


hamed
ساعت23:30---9 آبان 1390
قابل شمارو نداشت

شاهین
ساعت21:42---9 آبان 1390
آپم آجی بدووووو بیااااااااااااا

mohammad
ساعت17:29---9 آبان 1390
salam ali bod on zanbore va on marde ke khodesho shabihe zana karde bod radife bod
پاسخ:محمد به جای اینکه دعواش کنی میگی خیلی خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باهات قهرم:(


امیرحسین
ساعت15:49---9 آبان 1390
اجییییییییییییییی اگه دوست داری منو اد کن
amirhosein.1812@yahoo.com


امیرحسین
ساعت13:17---9 آبان 1390


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:30---8 آبان 1390
راستی بچه ها یه سر برین وب حامد عکس پسر دیووووووووونه رو ببینیناینم ادرسش
www.hamed_7059.loxblog.com
جیگرای من یادتون نره هااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا
حتما برین


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت23:23---8 آبان 1390
ای پسره ی ........................
میخواستم میخواستم بقیه ی چیزام واست مجاز کنم،اینکه بتونی به بقیه ی امکانات سایتم دسترسی داشته باشی
خوب شد که اونا رو واست تیک نزدم
وگرنه همه ی وبو بمبارون میکردی
من هنوز اینطوریم
بروبچ باحال خیلی دوستتون دارم،تک تکتون که هوامو داشتین،حسابی حال این پسره ی ........رو گرفتینا
دمتون گرم گرم گرمممممم


d
ساعت21:14---8 آبان 1390
be gholle mashhadia Damet garm dada in 2okhmaaaaaaaaaaale diVoooooooooooooone khaili kkhodesho migirre vaghteshe Ye ki halesho begireeeeeeeeeeeeeeeee i love You

i will never Let You Go kiss
پاسخ:سلام اقای نمیدونم کی کی،فک کنم دانیال خودمون باشی؟؟؟اره؟؟؟من خودمو نمیگیرم،من اددت کردم اما هر وقت هستم تو نیستی،اگه کارم داری بیا نظر خصوصی بده،من که علم غیب ندارم که بدونم که کی میای یاهو،افتااااااااااااددددددد؟؟؟؟؟؟درضمن اینجا همه پسر دیوووووونه رو دعواش کردن،یا حداقل واسم ایمیل بفرست اگه سوالی داری تا جوابتو بدم،ادرس ایمیلم تو پروفایلم هست


مرضی
ساعت20:34---8 آبان 1390
سلاممم آجی جووووونم
یه دیقه نظر بده دسته این پسره ی گستاخ
آهای
بار آخرت باشه بری به داش ممل من بگی بد می نویسیاا
خودت بدی بد بد بد پرووووووو
فهمیدی????
آره یه بار دیگه بهش توهین کنی کشتمتتتتتتت
حالا خود دانی!!!
خب آجی جووووونم چه خبر???
قربونت برم آجی که انقدر گلیییی


محمد:-)
ساعت17:34---8 آبان 1390
وقت کردی یه سر بیا پیش من یه سوال پرسیدم جواب بده!
یه وقت پسردیووونه نیاد ها!!!
خوش ندارم نالوتی پالش رو تو وبلاگم بزاره.


ارررروووورررراااا
ساعت16:19---8 آبان 1390
من نمی خواستم دخالت کنم
ولی این نهایت بی ادبیه من نظرم اینکه
دیگه کسی با این پسر دیووووووونه کاری
نداشته باشه


مهسا
ساعت15:36---8 آبان 1390
وای چه خبره اینجا دختر
سلام خوبی؟؟
ای پسره ی بد واسه چی خواهر گلم وناراحت کردی
گوشت و ببرم؟؟؟؟
بچه ی بد
بیا آبجی دعواش کردم.


امیرحسین
ساعت11:34---8 آبان 1390
سلام بچه ها خیلی نامردین دعوا شده منو خبر نکردین
بابا ول کنید این پسره ی تلو فکر کرده خیلی بانمکه باباش اینو کاشتنی خیار شور میخورده


سرخوش
ساعت11:34---8 آبان 1390


بهاره
ساعت10:26---8 آبان 1390
سلااااااااااااااااام
به به قالبشوووووووووووووووو
گوووووووووووود
خوشکل کردی


lovelorn
ساعت9:29---8 آبان 1390
salam dokhmale divone
bezan nakaresh kon baaaa man havato daram
bebkahshid bara up khabaret nakardam yadam mimone ke az in be bad khabaret mikonam






hamed
ساعت23:11---7 آبان 1390
سلام بامرام ........
عکس پسر دیوووووووووووونه رو بعد از کلی گشتن و پرسیدن از این و آن اخر پیداش کردم..........
بیا حتما ببینش..............
به بقیه دوستای دخمل دیووونه هم سفارش می کنم حتما بیان عکس این احمقو ببینن


مرضیه
ساعت21:38---7 آبان 1390






کو کجاست؟؟؟؟
کجا رفت این پسره ی...................................

هان؟؟
کجایییی؟؟؟
جرات داری خودت ونشون بده؟؟؟
کوشی ترسوووو؟؟؟
کوشی هان؟؟؟؟
گستاخ


مرضیه
ساعت21:27---7 آبان 1390
نه وایسا
خیله خببب الان آرومم
ولم کن گفتم باشه دیگه باشه!!!......


میکشمتتتتتتتتتتتتتتت
تتتتتت
تتتتت

خبببب باشه باشه کاری باهاش ندارم

ای پسره ی...............

حالا آجیه منو مسخره میکنی هان؟؟؟

حالا به داش مملیه من توهین میکنی؟؟؟

آرهههههههههههههههههههه

ولممممم کنید د آخه نگاه کن چه قدر پرووووووو

ولم کنید به قول یاس بزارین بکشمش
حیف حیف که وبلاگ آجی دیوونه ام حیففففففففففففففف
اجی من داداش مملی من؟؟؟
آره؟؟؟
نه وایسا آره؟؟؟



محمد:-(
ساعت21:23---7 آبان 1390
مرتیکه بی شعور کثافت عوضی حمال نفهم
گــــه
حال منو به هم زدی.
آخه الدنگ مگه من با تو شوخی دارم که این حرف ها رو درباره من نوشتی؟ها؟
حیف که با دخمل دیوووونه جونم تو یه وب هستی وگر نه وبلاگت رو هک می کردم که دیگه از این چیزا نخوری!!!!

اون عکس هم غلط کردی گذاشتی.
فکر کردی چه خری هستی که این جوری عرعر می کنی؟

دیـــــــــــونه جونم آخه چرا خودت رو با یه همچین لجنی همکار کردی؟
اگه یه دور تو کوچه می زدی بهتر از این رو پیدا می کردی!
منم هر چی توی توالت خونه خودمون پیدا کردم از این بهتر بود.
مردک منو یاد واژه اسهال می اندازه.

احمق عوضی بی فرهنگ
خودت بزی !
بز که چه عرض کنم به بز و خر و گاو گفتی زکی !!! برید کنار من یه چیزی تلفیقی اومدم بیرون.

حمال آشغال دیگه دوست ندارم اسمت رو نه توی وبلاگ خودم نه توی وبلاگ دیــــــــــــونه جونم ببینم.
حالا وایستا...
دارم برات!
وقتی اطلاعاتت رو از دیــــــــــونه جونم گرفتم و اومد از لنگ آویزونت کردم می فهمی!
آره بخند...
گریه ات رو هم می بینیم!!!
بیا برو لالا کن که از فردا جات می دم تو قوطی.
بیابرو ریغو...

دیـــــــــونه جونم ببخشیدا توی وبلاگ شما دعوا می کنیم.
این یارو نمی فهمه شما ببخش.
اصلا مشخصاتش رو برام بفرست تا یه حال اساسی بهش بدم.

بچه هایی هم که با من موافق ان یا علی!
بگید با من موافقید تا بریم یخه جر بدیم.


مرضیه
ساعت21:18---7 آبان 1390

آهاااااااااااااااااااااااااا ااااای اینجا چه خبره هان؟؟؟؟؟؟؟؟
کی جرات کرده آجییییییییییییه منو اذیت کنه؟؟؟
الان دخلت و میارم وایساااااا




ولمممممم کنید د ولم کن آخه چی؟؟؟
چی گفتی؟؟؟
هان؟؟؟؟نشنیدممممممم؟؟؟؟؟
چی؟؟؟؟
چی با منی بیا بگیر که اوممممممممم
مم
ممم
ممم
مممد
بچه ی گستاخ ..
میترکونمت کی جرات کرده به اجیه من توهین کنه هاااااااااااااااااااان؟؟؟؟


شاهین
ساعت20:53---7 آبان 1390
سلاااااااااااام آجی دیوووووونه خودم خوبی؟؟؟؟؟؟؟عزیزم خیالت راحت شد حالشو گرفتم؟؟؟؟؟؟؟اصلا خودتو ناراحت نکن گوگولی داداشی باشه؟؟؟؟

شاهین
ساعت20:49---7 آبان 1390
سلاااااااااااام وااااای واااااااای واااااااااااااای تو چقدر با نمکی پسر دیوووونه....نمکدووووووون .....خیار شووووور........کمدی......با مزه....الان واست هووورا کنیم؟؟؟؟هووووراااا هورااااااااااااااااااا......هوورا ااااااااااا......رفتی از خودت با این تیپت که منو دربه در کرده عکس انداختی بعد می گی این آجی دیووونه منه؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی خوش مزه ایی واقعا!!!!!!!من که مردم از خنده...هاااا ههاااااا هاا هاااااااااا.....دفعه اول و آخرت باشه آجی دیووونه منو اذییت میکنی و الا دیگه قاطی میکنم ...سایت و اینترنت و وووو همه رو به توپ می بندم فهمیدی؟؟؟؟؟

پسر دیووووووووووونه
ساعت20:28---7 آبان 1390
چیه تو که خیلی خشگل افتادی توی این عکس.
پس مشکلت چیه؟

(حالا خوبه اینجا کلی چیتان پیتان کرده بود)
من که سعی کردم بهترین عکست رو بفرستم پس چرا دل خور شدی؟
اصلا بزار ببینیم بقیه نظرشون چیه!!!!
بگید ببینم دخمل دیوووونه ما قیافه اش چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قربون اون سیبیل هات برم دخمل خون!
خوب شد تو پسر نشدی وگر نه که هیچ کی جرات نداشت بهت نزدیک شه!!!!!
فکر کن اونوقت قیافه ات چطور می شد!!!


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت19:52---7 آبان 1390
پسره ی دیووووووووووونه لابد این خودتی
این که مذکره
مونث نیست
اگه دستم بهت نرسه


دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت18:26---7 آبان 1390
چییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پسر دیوووووووووووووووونه
ارهههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی کفری شدم از دستت
حیف الان پیشم نیستی وگرنههه کشته بودمت
قرارمونو یادت رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟مگه دستم بهت نرسهههههههههههههه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 7 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:29 ] [ ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 209166
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران