دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

چندین بار ازش(پسرخالمو میگم)بدم اومده تا حد تنفر اما بعد از چند روز که میگذره

و اون زنگ میزنه و اس میده و با حرفاش(التماساش) یجورایی مخمو میزنه(خرم میکنه) و منم بقول سعدی

دامنم از دست برفت،أهههههه

آخه چرا انقد این خانوما زود خر میشن با حرفای عاشقانه ی مردا؟؟؟؟

میخوام احساسات نداشته باشم صد سال،بهم زنگ زد اما جوابشو ندادم و کلی اصرار کرد که

بردار کارت دارم منم برداشتم اما خیلی سرد باهاش برخورد کردم واونم ناراحت بود،یکم حرفید و ...

ما همدیگه رو دوست داریم اما عاشق هم نیستیم،ما دوتامون بعد از شکست خوردن تو عشقمون

به هم رسیدیم،یعنی چی؟؟؟یعنی من عاشق یکی دیگه بودم و هستم و اونم همینطور اما به عشقمون

نرسیدیم.میدونید ما دوتا شبیه همیم خیلی به هم میایم از هر نظر اما یه مشکل وجود داره که

مانع شده که ما دوتا با هم.......

واسه همینم ما هیچوقت با هم ازدواج نمیکنیم اما با هم رفیق میمونیم تا قبل از ازدواجمون

چندین بار خواسته رفاقتمون به هم بخوره و دلیلش من بودم(من خواستم که تمومش کنم)

اما اون میگه باید تا همیشه باهام بمونی چه بخوای چه نخوای.......

منم ازش بدم نمیاد اما با دوستی باهاش راحت نیستم(منظورم همون عذاب وجدانه)

و گرنه منو اون خیلی با هم راحتیم... اصلا با دوستی جنس مخالفم دیگه راحت نیستم

از حالام باهاش سرد رفتار میکنم

خیلی خوشم نمیاد از پسخرااااا(ها ها هااااا)

آخه این چه احساسیه که خانوما دارن و زود خام و خر میشن؟؟؟معمولا هم با یه شاخه گل و حرفای عاشقانه...

 

راستی بعضی پسخرای بی جنبه هم که نظر خصوصی دادن و آدرس سایتم ندادن برننننن.......(هه ههههه)

بابا جان دوست دارم میگمممممم،خوب مگه پسرا غیر از اینن؟؟؟همینطور دخترا.....

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, ] [ 19:28 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 529
بازدید کل : 209113
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران