دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

 

روز جمعه مثلا کنکور دارم...

هیچی نخوندم،نمیدونم دارم واسه چی میرم کنکور بدم،تا اومد مشکل قبلیم یادم بره یه مشکل دیگه اومد

ای خدا من چقد بد شانسم،البت تقصیر  خودمم هستاااا،بقول ناصر خسرو:از ماست که بر ماست

خوب تقصیر خود ادماست هر چی که میکشن،نمونش خودم،،،دیگه این یکی رو کم داشتم...

خیلی دوست دارم دانشگاه قبول بشم خوب....اما نمیتونم درس بخونم،تمرکز ندارم،

همش فکرم یه جای دیگست،تو یه عالم دیگم،میگم کاش منم میمردم

اینبار اومدم لوکس بلاگ وب ساختم ببینم چجوریاس،اخه

همش بلاگفا بودم،بلاگفا هم عالیه...

کم کم دارم چرت و پرت میگم

فعلا....



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت22:17---16 تير 1390
سلام عزیزم وبت خوشمل بود مثل خودت باهال بود
به منم سر بزن خوشحال میشم
بای


elina
ساعت20:18---16 تير 1390
سلااام ابجی!!!!وب نااازی داری.=
DD
باتبادل لینک چیجوری؟؟؟؟


نبي
ساعت22:35---8 تير 1390
سلام من چون تحقيقات خيلي گسترده اي در مورد بررسي روابط دختر و پسر و همچنين تاثيرات دو جنس مخالف بر همديگه و فرق روابط رو در رو با روابط تلفني و اينترنتي و خيلي چيزاي ديگه را مدتيه شروع كردم مدام داخل وبلاگها و سايت هاي مختلف و جامعه و اماكن عمومي اين تحقيقات خودم را ادامه ميدم در وب شما هم مطالب خوبي دستگيرم شد بر همين اساس شما كمك چشمگيري در اين راه به من كرديد و من از اين وب با مطالب خاص خودتون به يك نوع رفتاري كه اصلا ربطي به نوع جنس و يا رابطه بين دو جنس ندارد و ميتونه در هر فردي و در هر جنسي باشه كه بنده بعد از مشاهده و كشف اين رفتار و تاثير منفي روي آمارهاي موجود و ....تصميم گرفتم مقاله اي در اين مورد بنويسم كه متعاقبا در وب خودم اونو به نمايش ميزارم اين مقاله عبارت است از علل چند شخصيتي شدن افراد و علل عدم كنترل افكار و عقايد شخصي و عدم كنترل و مديريت شخصيتي و راهكارهاي برطرف كردن اين دو و يا چند شخصيتي شدن ميتو نيد برا خوندن اين مقاله از هفته جديد به وب www.nabi63.mahtarin.com وب عبدالله نبي جديدترين استاد دانشگاه ايراني مراجعه كنيد خيلي ممنون موضوع مقاله جديدمو از حرفهاي شما گرفتم و شايد بعد از مقاله موضوع كتاب بعديمو با اين موضوع شروع كردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ] [ 19:56 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 209109
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران