دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

 

سلام عرض شد خدمت حضار محترم

مثلا کنکور دادم،میگن کنکور دادم اما خودم باورم نمیشه،اصلا این کنکور سراسری بود؟؟؟؟؟

والا من که پاک گیج شدم،سراسری و این حرفاااااا!!!!

اخه اسون بود سوالاش،البته واسه اونایی که خونده بودن خوب بوداااا،خیلی راحت میتونن دولتی رو بیارن اونایی که خوندن

حتی این یه ماه اخری اما من که نخوندم خیلیم پشیمونم،اخه خیلی خوب بود،من که همشو با شک و تردید زدم رفتم(هاهاهاها)

بگذریم....من خیلی نرمال نیستم،کم کم دارم خل میشم،مثل این روانیا،همش خودم به خودم ضربه زدم

هوووووووووووووووووووووووووففففف

خسته شدم دیگه از زندگی

کاش همش خواب بودددددددد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 تير 1390برچسب:, ] [ 10:26 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 209109
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران