دیووونه خونه ی دیووونه ها
دیووونه خونه ی دیووونه ها
سلام بروبچ باحال..چطول مطولین؟؟؟دم همتون گرررممم،نظر مظر،انتقاد پنتقاد،خلاصه هر چیز میزی دارین خریداریم..هاها.(البت بجز شماره هاااا)
:-)

أه حالم به هم خورد ازش

امروز رفتم خونشون(پسرخالمو میگم)،بعد از اینکه کلی با من بوده و با من گفت و خندید و ...،تا اون یکی دختر خالم اومد

خونشون با اون...،میدونید چیه ؟؟؟آدم هوس بازی نیست اما من خیلی حساسم دوست ندارم با کسی دیگه ای غیر ازمن بگه و

بخنده...

تازه جلو روی من به اون یکی دختر خالم میگفت این دختره خوشکله اهل کجاست؟؟؟؟؟؟؟!!!!

رفته بوده خواستگاری اون دختر خالم اما دختر خالم بهش جواب رد داده بوده

بهم میگفت ازش خوشم نمیاد میگفت خیلی مغروره،میگفت وقتی میبینمش بهش محل نمیدم میگفت اون میاد پیشم و حرف

میزنه و من بهش محل نمیدم اما چیزی که من عصری دیدم دقیقا برعکس اون چیزی بود که اون بهم گفته بود

منم حسابی ازش بدم اومده،بهش گفتم که برو با همون باش برو مخشو بزن حتما واسه دوستی بهت جواب مثبت میده

برگشت بهم گفت چی داری میگی؟؟؟من تار مو گندیده ی تو رو با اون عوض نمیکنم

...بهش گفتم بهم ثابت شد واقعا....

دیگه حوصلشو ندارم واسه همیشه خداحافظی کردم باهاشبههههههههههههههه بهههههههههههه

اینم منو اون هستیم،ها ها هی هی هو هو

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت17:32---16 مهر 1390
پس رفتی با پسر خاله و لای لای اونم دور چشم مامان جونت ! وای وای

پاسخ:اره خیلیم غافلگیر شدم و......البته که خوش گذششش:D


محمد
ساعت17:32---16 مهر 1390
پس رفتی با پسر خاله و لای لای اونم دور چشم مامان جونت ! وای وای

خوش به حال پسر خاله هه ...
و آفرین به این به این پسر شیطون که داره خوب شیطنت می کنه
من اگه نصف این پسر خاله عزیز بودم تا حالا ....... کرده بودم.
دمش گرم از طرف من ببوسش


محمد
ساعت17:32---16 مهر 1390
پس رفتی با پسر خاله و لای لای اونم دور چشم مامان جونت ! وای وای

خوش به حال پسر خاله هه ...
و آفرین به این به این پسر شیطون که داره خوب شیطنت می کنه
من اگه نصف این پسر خاله عزیز بودم تا حالا ....... کرده بودم.
دمش گرم از طرف من ببوسش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 تير 1390برچسب:, ] [ 22:32 ] [ دخمل دیوووووووونه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبمون

به وبلاگ ماخوش اومدین،،،همین دیگه... راستی قربون دستتون تو این نظرسنجیه شرکت کنیدددد بازم ایطرفا بیاین بامراماااا
اینام دوس جونیای بامرام
پيوندهای روزانه
بقیه ی چیزاااا

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 209109
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 1121
تعداد آنلاین : 1

MANSOURMP3

بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران